Vnitřní řád pracoviště zdravotnického zařízení Chirurgie Skvrňany:
Pacient má právo na úctu, důstojné zacházení, na ohleduplnost a respektování soukromí při poskytování zdravotních služeb v souladu s charakterem poskytovaných zdravotních služeb.
Ošetřující lékař a zdravotnický personál pracoviště má právo na úctu, důstojné zacházení a respekt ze strany pacienta.
Pacient má povinnost pravdivě informovat ošetřujícího zdravotnického pracovníka o dosavadním vývoji zdravotního stavu, včetně informací o infekčních nemocech, o zdravotních službách poskytovaných jinými poskytovateli, o užívání léčivých přípravků, včetně užívání návykových látek, a dalších skutečnostech podstatných pro poskytování zdravotních služeb.
Nezletilý pacient má právo na přítomnost rodiče při ošetření kromě případů, kdy ošetřující lékař rozhodne jinak.
Pacient má právo na přítomnost tlumočníka v ordinaci.
Pacient má povinnost dodržovat navržený individuální léčebný postup, pokud s poskytováním zdravotních služeb vyslovil souhlas.
Pacient i ošetřující personál mají povinnost řídit se vnitřním řádem ZZ Chirurgie Barrandov.
Pacient má povinnost uhradit ZZ Chirurgie Skvrňany cenu poskytnutých zdravotních služeb nehrazených nebo částečně hrazených z veřejného zdravotního pojištění nebo jiných zdrojů, které mu byly poskytnuty s jeho souhlasem.
Pacienti si v čekárně hlídají sami svoji pozici ve frontě na ošetření.
Pacient si s ostatními čekajícími může domluvit změnu pořadí v čekárně.
Akutní úrazy, akutní bolesti, těžké zlomeniny a krvácení apod. mají absolutní přednost.
Ošetřující lékař určuje pořadí ošetřovaných pacientů.
Slabozraký pacient má výjimečně, a jen v zcela nezbytně nutném režimu, povolen přítomnost vodícího psa v ordinaci.
Přítomnost jiných zvířat v ordinaci je zcela vyloučena.
U nezletilých pacientů akceptujeme papírové kopie karet zdravotních pojišťoven.
Pacient má právo nahlížet do zdravotnické dokumentace o něm vedené, pořizovat si její výpisy nebo kopie, a to v přítomnosti zaměstnance pověřeného ZZ Chirurgie Barrandov, přičemž nesmí být rušeno poskytování zdravotních služeb. Pro pořízení výpisu nebo kopie stanoví zákon lhůtu 30 dnů od obdržení žádosti.
Lékařské zprávy a vyplňování formulářů pro pojišťovny (oznámení úrazu, bolestné a další) jsou službou hrazenou pacientem dle ceníku (viz ceník). Vyhotovení takových lékařských zpráv je řešeno naším pracovištěm výlučně v době, kdy neošetřujeme pacienty. Vyplňování těchto formulářů je prováděno průběžně a to v pořadí, jak nám byly formuláře doručeny. Pracoviště vyvine maximální úsilí, aby formuláře byly zpracovány a připraveny k vyzvednutí do 30 dnů od předání (s výjimkou letních měsíců, kdy jsou čerpány dovolené a termín se tak může prodloužit)
Ošetřující lékař může vyřadit pacienta z péče, pokud tento porušuje vnitřní řád pracoviště.
Ošetřující lékař rozhoduje, kdy končí provoz pracoviště.
Pacient má povinnost dostavit se k plánovanému operačnímu výkonu včas s dostatečným předstihem. V případě, že se se pacient nedostaví k plánovanému operačnímu výkonu včas a bez vážných důvodů se neomluví, uhradí při další návštěvě částku 1000,- (jeden tisíc Kč).
Pacient i ošetřující personál se zavazují řešit případné sporné momenty zejména dohodou.